Thursday, September 21, 2006

زعلان شويه


أنا اصلى زعلان شويه
مالك ؟
قلقان شويه
من أيه ؟
زهقان شويه
على ايه ؟
انا اصلى زى بقيت الناس
ماشى كده عايش وخلاص
بتجنن واتحير واتلخبط واتغير واقول يا ناس

قلقان شويه
على أيه ؟
زعلان شويه
من ايه ؟

اهه يعنى شويه
وده ليه ؟
انا اصلى زى بقيت الناااااااااااااااس


الضحك شكل البكا خالص
تلامذه وفصول ومدارس
يا مانجه ليه طارحه ف مارس
مالك ؟
زعلان شويه
من أيه ؟
قلقان شويه
على ايه ؟

حيراااااااااااان
طب ليه ؟
انا اصلى زى بقيت النااااااااااااااااااااااااااااس



انا اصلى كنت زمان حبيب
وشعر ايه وغنا ومكاتييب
ليه كل ما امسك هيا تسيب ؟

مالك ؟
زعلان شويه
من أيه ؟
فلقان شويه
على ايه ؟

حيران شويه
طيب
انا اصلى زى بقيت النااااااااااااااااااس



الليله مبسوط شويه
يا سلام
فرحان شويه
على ايه ؟
اهه يعنى شويه
من ايه ؟
انا اصلى فايت على بيتها
لقت عيونى ولاقيتها
وقالتلى اييييييييه .. يخرب بيتها
مالك ؟
فرحان شويه
من أيه ؟
قلقان شويه
على ايه ؟

شويه كده شويه
OK
انا اصلى زى بقيت الناس

ماشى كده عايش وخلاص
بتجنن واتحير واتلخبط واتغير واقول يا نااااااااااااااس


أغنيه "زعلان شويه" للفنان وجيه عزيز

5 comments:

LAMIA MAHMOUD said...

لاء جديدة بجد .. مكنتش اعرفها اصلا .. لقيتها فين دي

كمنجاتي said...

فعلا دا شئ جامد

الأغنيه حلوه

شيمـــــاء said...

الاغنية دى تانى اغنية سمعتها لوجيه عزيز بعد اغنية ..قول معايا

فنان عبقرى بجد
انا موقعه جميل جدا

متهيالى جيلنا كله زى الاغنية دى

LAMIA MAHMOUD said...

كل سنة وانت طيب

Ganna Adel said...

انا بعشق الاغنية دى و بعشق وجيه عزيز.. ارفعلك القبعة :)