Tuesday, August 28, 2007

أنا إيه اللى بيحصلى ده ؟


بيقولك مره واحد راح فرح .. قام الفرح سابه ومشى !! ا

أغرب حاجه ممكن تحصل لبنى أدم .. انه يروح فرح يلاقيه مشى .. الموضوع ده حصلّى إمبارح كنت معزوم على خطوبه واحد صاحبى .. هو قاللى هيتعمل فى مركب .. ووصف لى مكانها وتتراح إزاى والساعه كام .. المهم رحت وقعدت أدوّر على المكان لغايه ما وصلت .. بس بعد المعاد بساعه

بسأل الراجل اللى قدام المرسى : هو فيه هنا مركب بتاعه أفراح اسمها (...) ؟

قاللى : آه بس دى تلاقيها فى البحر دلوقتى

أنا : فى البحر ؟! .. فى سرّى - ايه ده غرقت ؟ .. بس الراجل شكله مش بيهزر .. هى بتمشى !!!! - ا

أتارى العريس نسى يقوللى أنها بتتحرك مش ثابته .. عريس بقى الله يكون فى عونه .. بس اما أشوفه .. انا مش عارف ايه الحاجات الغريبه اللى بتحصلى دى !! ا

6 comments:

بنوتة من وسط البلد said...

ههههههههههههههههههههههههههههه

لا يا ايهابووف

ده اسمه المنحوس المنحوس :))))

micheal said...

هو احنا قرايب و لا حاجه
:)
طب ممكن أعرف اسمك بالكامل
:)
تحياتي يا شقيق

3ala asm masr said...

هههههههههههههه
تعيش وتاخد غيرها
دى اول مره فى مدونتك بس مش اخر مره ان شاء الله

Known as PHYSCO said...

مقلب غير مقصود بس جامد جدا :):)

Anonymous said...

:))))))
أنا الأول افتكرتها نكتة بايخة الصراحة ..
لما قريت البوست كله ..ضحكتنى النكتة اللى فوق

تعيش و تاخد غيرها

يا مصر اكتب إليكي رسائلي said...

يسرني ان اتقدم بخالص التهاني وأطيب التمنيات
لكم والأسرة الكريمة والأصدقاء
بمناسبة حلول شهر رمضان المبارك ،
أعاده الله علينا وعليكم وعلى مصرنا الحبيبة
بالخير واليمن والبركات
تقبل الله وكل عام وانتم بخير